E-mail marketing
E-mail marketing
E-mail marketing is nog steeds een van de best werkende en meest persoonlijke manieren om contact te hebben met je klanten, of je nu B2B of B2C werkt.
E-mail is een krachtig en effectief marketingmiddel. Hiermee aan de slag gaan is zeker de moeite waard.
Nieuwsbrieven zijn een belangrijk onderdeel van je online marketingstrategie. Met een nieuwsbrief kan je de relatie met uw klanten uitbouwen Je kan hen informeren over nieuwe producten, voordelen, acties…enz.
Wanneer je E-mailmarketing juist inzet bind je (potentiële) en bestaande klanten en verhoog je ook je omzet. En zeg nu zelf, wat is er leuker dan meer verkoop?
E-mail marketing gaat over het sturen van nieuwsbrieven naar klanten. Promoties sturen naar bezoekers van je website. Voorstellen van nieuwe producten. Nieuwsbrieven verhogen je bekendheid en genereren meer verkopen.
Nieuwsbrieven en je webshop
E-mailmarketing kun je op meerdere momenten in je marketing plan inzetten. Je kunt e-mail gebruiken om twijfelende bezoekers te informeren, potentiële klanten over te halen tot een aankoop of klanten te informeren over je nieuwe producten.
Veel handelaars en kmo’s hebben met hun e-mailbestand goud in handen waar ze op dit moment niets mee doen!
Met een eenvoudige lijst van je mail contacten in je webshop of van klanten in je fysieke winkel kan je maandelijks een nieuwsbrief versturen die gegarandeerd extra verkopen genereerd.
E-mail marketing kan ook in combinatie met social media advertising. Op deze manier komen potentiële en bestaande klanten op verschillende momenten met je bedrijf in aanraking.
Geen idee hoe je E-mail marketing kan inzetten voor jouw bedrijf? Wij helpen je graag.