Online Marketing
Uw bedrijf online in de kijker bij uw doelgroepen, zowel op desktop, telefoon en tablet.
Verhoog je naamsbekendheid en het aantal leads met de verschillende online marketing tools.
Facebook marketing
Mensen spenderen veel tijd op hun smartphone , een groot gedeelte van deze tijd wordt besteed aan Facebook of Instagram. Het kan dus bijna niet anders dan dat jouw doelgroep ook op Facebook aanwezig is. Het is dan ook het meest populaire platform van veel bedrijven en particulieren, het zou dan ook een belangrijk onderdeel in je online-marketing moeten zijn.
Het is belangrijk dat u op de juiste wijze uw doelgroep in kaart brengt. Facebook biedt diverse mogelijkheden om de doelgroep in kaart te brengen. U kunt gericht targetten op leeftijd, locatie, geslacht, functie, interesses en nog veel meer. Facebook is geschikt om consumenten te bereiken, maar het biedt echter ook uitstekende opties om het in te zetten in een B-2-B omgeving.
Facebook marketing kan je gebruiken in B-to-C en B-to-B marketing.
Het voordeel van Facebook marketing is dat u interactie heeft met uw doelgroep. Via Facebook blijft u dus op de hoogte waar de doelgroep in geïnteresseerd is en wat ze bezig houdt. Vraag bijvoorbeeld eens wat uw doelgroep van een nieuwe dienst zou vinden die u op de markt wilt brengen. Dit levert direct waardevolle informatie op die u kunt gebruiken om uw nieuwe dienstverlening nog verder te optimaliseren.
Wanneer u aan de slag gaat met Facebook marketing is het belangrijk dat u regelmatig berichten plaatst om bij de doelgroep onder de aandacht te komen. Houd er hierbij altijd rekening mee dat interactie erg belangrijk is en er ook voor zorgt dat uw berichten een zo hoog mogelijk bereik realiseren. Om erachter te komen welke content uw doelgroep nu precies aanspreekt zal u verschillende soorten content gewoonweg uit moeten proberen. Het is belangrijk om per doelgroep uit te zoeken wat deze personen het meeste aanspreekt.
Door het plaatsen van content kunt u op Facebook bij je doelgroep onder de aandacht komen. Echter is het bereik beperkt. U zult slechts te zien zijn door de personen die uw Facebook pagina al geliked hebben. Wilt u uw doelgroep op Facebook uitbreiden dan zult u moeten adverteren. Adverteren op Facebook is in veel gevallen niet eenvoudig en er is de nodige kennis nodig om deze advertenties op een goede manier in te zetten.
Wij helpen u graag bij het bedenken, creëren en ontwerpen van content en zorgen ervoor dat je content ingezet zal worden om interactie met uw doelgroep te krijgen op Facebook.
U wilt Facebook marketing natuurlijk graag zo succesvol mogelijk inzetten! T-webdesign staat voor je klaar.
E-Mail marketing
E-mailmarketing is een goed werkende en persoonlijke manier om contact te hebben met je klanten.
Geen twijfel aan: e-mailmarketing kan klanten aan uw bedrijf, product of merk binden. Als u het doordacht gebruikt, zorgt e-mail voor een betere verkoop én een sterkere loyaliteit.
Wilt u uw prospecten- en klantenbestand activeren en uitbouwen? E-mail is het kanaal bij uitstek om hun interacties met uw merk of product van dichtbij op te volgen.
E-mail marketing is een strategie die direct resultaat oplevert. Een goede mailing zorgt er namelijk voor dat uw doelgroep in actie komt.
Via een nieuwsbrief gaan klanten en prospecten doorklikken naar je website/webshop of social media kanalen. Hiermee kan je goede resultaten bekomen zoals extra verkopen in je fysieke winkel of via je webshop.
Heb je een webshop? Dan kan e-mailmarketing snel extra verkoop genereren.
E-mail marketing zorgt voor herhaal aankopen van uw bestaande klanten!
Instagram marketing
Instagram gebruiken als bedrijf is een logische stap als je doelgroep ook op Instagram zit.
Daar heb je een Instagram bedrijfsprofiel voor nodig. Je moet natuurlijk ook bereid zijn om wat tijd en moeite te investeren in het maken van goede inhoud.
Om te beginnen is Instagram een visueel medium. Als je toch altijd al creatieve kiekjes maakt voor je bedrijf of mooie producten hebt dan is Instagram het platform voor jou.
Als je aan consumenten verkoopt, heb je veel materiaal om te laten zien. Op Instagram kun je dat beeldmateriaal gebruiken om een veel groter publiek te bereiken.
B2B merken zien Instagram niet altijd als een nuttig kanaal. Inderdaad het is voornamelijk een platform voor consumenten. Maar juist daarom is Instagram ook voor bedrijven een goed platform om hun verhaal te vertellen.
Wees creatief en niet bang om humor te gebruiken. Het hoeft niet altijd saai en zakelijk te zijn!
Probeer het en je zult merken dat Instagram een lucratieve manier kan zijn om geïnteresseerde volgers voor je bedrijf te verzamelen.
Instagram succesvol inzetten voor je bedrijf? T-webdesign staat voor je klaar.
Google Ads
Stel dat u met Google Ads, het online advertentieplatform van Google, adverteert voor uw producten of diensten. Wanneer iemand op Google zoekt naar termen gerelateerd aan uw bedrijf, kan uw advertentie (voorzien van een advertentielabel) boven of onder aan de pagina met zoekresultaten worden weergegeven.
De plaatsing van uw advertentie wordt voornamelijk bepaald door uw bod, de relevantie voor de zoekterm en enkele andere factoren.
Op het andere gedeelte van de pagina worden ‘organische’ zoekresultaten weergegeven. Dit zijn onbetaalde links naar websites met content die direct is gerelateerd aan de zoekterm. Hoe relevanter de site voor de zoekterm, des te hoger de positie van de link in de lijst. Uw gerelateerde website kan hier worden weergegeven, maar uw advertentie niet.
voor je bedrijf te verzamelen.
Google Ads voor jouw bedrijf? T-webdesign staat voor je klaar.